piątek, 22 stycznia 2016

W poszukiwaniu weny...

Brak weny dopadł mnie ponad miesiąc temu, zdawać by się mogło, że grudzień to idealny czas na tworzenie. Magia zbliżających się świąt, już sama w sobie powinna natchnąć do działania, niestety jakoś  mnie to wszystko ominęło.   

 Czas się pozbierać - pomyślała i  zabrała się do roboty...:) 

W poszukiwaniu natchnienia przetrząsnęłam kuchenne szafki i postanowiłam podzielić się z Wami tym, co udało mi się zgromadzić przez ostatnie lata:)

~ 4 foremki zakupione na aukcji ~


~ świąteczna edycja tchibo ~


~ home&you ~


~ foremki pepco ~


~ foremki ikea ~

~ ciastek tchibo ~

~ aniołki home&you ~


~ renifery home&you ~


~ kwiatki netto ~


~ myszka miki biedronka ~


~ kubuś puchatek biedronka ~


~ 2 foremki biedronka ~


~ zajączek netto ~


~ choineczka, kupiona w sklepie online, ale nie pamiętam nazwy ~


~ stempelki zza oceanu ~




~ świąteczne stempelki home&you ~


~ czeskie foremki ule ~


~ zbieranina wyciskanych foremek ~


~ foremki empik ~


~ alfabet tesco ~


~ urządzenie do wykrawania ciasteczek, zdobyczne ~


~ szablony netto ~


~ urządzenie do ciasteczek, lidl ~


~ silikonowe formy do ciast zza oceanu ~






 



~ foremki do babeczek, lidl ~


~ foremki do babeczek, wygrana w konkursie ~


~ foremki do babeczek, lidl ~


~ silikonowe jajo, home&you ~


~ silikonowe formy do babeczek, zza oceanu ~


~ foremki, wykrawaczki do ciasteczek ~




~ literki do wyciskania ~


~ silikonowa foremka guziczki ~


~ foremki do marcepanu, ikea ~


~ foremki do ciasteczek ~




1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...