środa, 11 lutego 2015

Ekspresowe faworki z ciasta francuskiego

No tak jutro Tłusty czwartek, a ja z tematem faworków w polu. 
 Przedsięwzięcie to planowałam ambitnie od paru dni i z dokładnością co do jednego wiedziałam kogo poczęstuję i kogo ugoszczę;)

Niestety dziś okazało się, że doba ma tylko 24 godziny, więc ostatnimi siłami, zawlekłam swoją osobę do kuchni i podjęłam próbę ratowania...się;)


Składniki:

1 opakowanie ciasta francuskiego
cukier puder
 
Przygotowanie:
 
 Ciasto rozwijamy i kroimy radełkiem lub nożem na  długie poziome paski, a następnie na około 15 pionowych pasków. Po środku każdego paska robimy nacięcie i przekładamy przez nie jeden koniec. Blachę z piekarnika wykładamy papierem  i przekładamy faworki. Wkładamy do nagrzanego do 180 stopni piekarnika i pieczemy około 15-20 minut. Ostudzone faworki posypujemy cukrem pudrem.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...