piątek, 20 lutego 2015

Elektryczny zaparzacz do herbaty

Kilka dni temu w bardzo popularnym na każdej dzielnicy miasta i wsi dyskoncie udało mi się nabyć oto to urządzenie. Jako "maniaczka" herbaty nie mogłam przejść obok niego obojętnie.


Co mogę powiedzieć po kilku dniach użytkowania. 

Zaparzacz jest naprawdę fajny (przynajmniej w mojej ocenie). Wlewam sobie od tak kranówkę do dzbanka, do sitka wsypuję łyżeczkę ulubionej herbaty, klik i gotowe.

Litrowy dzbanek pozwala na przygotowanie kilku filiżanek aromatycznej i pachnącej herbaty, a funkcja podgrzewania pozwala na utrzymanie odpowiedniej temperatury.

W zestawie:
- dzbanek z wysokiej jakości szkła
- wyjmowany filtr
- ochrona przed przegrzaniem
- dołączona szczoteczka do mycia 

 Cena regularna tego "cuda" to 49,99 zł, mnie kosztował na promocji 20 zł, ku mojej uciesze i zadowoleniu:) Uważam, że za tą cenę wart zakupu.


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...