wtorek, 9 września 2014

Mirasowe ciasto ze śliwkami + oświadczyny;)

Przepyszne i bardzo proste w wykonaniu ciasto ze śliwkami, 
nazwa ciasta pochodzi od autora przepisu;)


 Składniki:


4 jajka

2 szklanki mąki

3/4 szklanki cukru

200 ml oleju

2 łyżeczki cukru waniliowego

2 łyżeczki proszku do pieczenia

owoce



Kruszonka:

50 g masła

50 g cukru

100 g mąki





Przygotowanie:



Jajka miksujemy z cukrem na puszystą masę, dodajemy przesianą z proszkiem do pieczenia mąkę, cukier waniliowy i olej. Miksujemy na wolnych obrotach do połączenia się składników.



Masę wylewamy do formy (tortownica 26 cm), wykładamy owoce i kruszonkę.
Piekarnik rozgrzewamy do 220 stopni, wstawiamy ciasto i zmniejszamy temperaturę do 180 stopni, pieczemy 60 - 70 minut.









...a oświadczyny no cóż...:) czy często Wam się zdarza dostać bukiet róż...,
mi niestety nie, ale dziś proszę...


...zastanawiacie się pewnie skąd..., co, gdzie i jak...czujecie te napięcie;),
już wyjaśniam: znajoma mi z pracy Pani Janina w ramach wdzięczności za drobną przysługę wręczyła mi dziś oto ten właśnie bukiecik, miłe to było nie powiem, że nie:)

Wróciwszy do domu z naręczem róż, spojrzał na mnie mój Szanowny Kolega Małżonek i rzekł: co tam w pracy?...widzę, że oświadczyny się udały.......;)



Śliwka - robaczywka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...