niedziela, 2 marca 2014

Sernik na zimno ombre


Składniki:

- 500 g twarogu sernikowego (u mnie mielony z wiaderka)
- 300 g serka homogenizowanego 
- 2 czubate łyżki żelatyny
- 2 galaretki owocowe (u mnie pomarańczowa i wiśniowa)
- owoce do dekoracji

- opakowanie biszkoptów (ja użyłam ciasta czekoladowego, którego nadmiar pozostał mi przy okazji ostatniego wypieku)
- 70 g masła
- 2 duże łyżki Nutelli


Sposób przygotowania:

Biszkopty rozdrabniamy blenderem, mieszamy z masłem i czekoladą. Wsypujemy do  tortownicy o średnicy 24 cm i ugniatamy łyżką formując spód. Schładzamy.

Twaróg i serek miksujemy. Żelatynę rozpuszczamy w niewielkiej ilości wrzącej wody, schładzamy i wlewamy na serowej masy, miksując na najwyższych obrotach.

Masę wylewamy na schłodzony spód, wstawiamy do lodówki do stężenia. 

Na gotowym już serniku układamy owoce i zalewamy galaretką.






6 komentarzy:

  1. a ja dzisiaj miałam taką ochotę na sernik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień się jeszcze nie skończył;) więc nic straconego, zapraszam:)

      Usuń
  2. Uwielbiam sernik na zimno z galaretką i owocami. Mniam ...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...