wtorek, 27 grudnia 2016

Sklep 123multis.pl i patelnia Eco Cook Ambition


Patelnia to podstawowe narzędzie w kuchni. Wraz z rozwojem mojego Małego pożeracza, a raczej apetytem, wzrastały też jego wymagania kulinarne. Dziecko moje rozkoszowało się w plackach pod każdą postacią, a że smażenie  nigdy nie należało do moich ulubionych zajęć, a wręcz doprowadzało mnie do szału...jak długo mogłam tak się broniłam...Koszmar w postaci przywierających naleśników, dymiącej patelni i innych niepowodzeń z tym związanych znacząco obniżał mój kulinarny zapał;) W ramach poszukiwania patelni doskonałej natknęłam się na patelnie do naleśników marki Ambition i była to miłość od pierwszego smażenia... O patelni do naleśników pisałam już wcześniej, więc odwołuje Was do wpisu klik

.
Znalezisko powyższe spowodowało, iż uznałam to za dobry trop, niemniej jednak zdawałam sobie sprawę z tego, że kolejne zakupy powiększające i tak już spory kulinarno-gadżeciarski asortyment spowodują "marszczybrew" mojego męża i ostudzą lub przynajmniej oddalą na jakiś czas chęć ich posiadania;)
I nieoczekiwanie, pięknego jesiennego poranka przeglądając pocztę elektroniczną, moją uwagę zwróciła wiadomość ze sklepu z tego samego sklepu w którym jakiś czas temu kupiłam patelnie do naleśników. Propozycja przetestowania dowolnych produktów sprawiła mi wielką radość, ale i wprawiła w długo trwającą rozterkę...;) co tu wybrać...Sklep posiada bardo duży asortyment i wybór nie był łatwy. Ostatecznie skusiłam się na kilka patelni uwielbianej przeze mnie marki Ambition.


Jako pierwsza w moje władanie wpadła patelnia Eco Cook Ilag 20cm AMBITION to najmniejsza patelnia z linii Eco Cook o tradycyjnym okrągłym kształcie. Stworzona z myślą o zdrowym i energooszczędnym gotowaniu. Posiada doskonałe właściwości nieprzywierające i antybakteryjne, które w połączeniu z najwyższą jakością sprawiają, że patelnia Eco Cook jest niezawodne w użytkowaniu. Bardzo podoba mi się w to, iż patelnie z tej linii posiadają innowacyjny system wskazujący moment osiągnięcia temperatury optymalnej do smażenia. Kiedy patelnia rozgrzeje się do 150ºC, Energy Saving System zmienia kolor na zielony sygnalizując, że można już zredukować źródło ciepła i rozpocząć smażenie. Znacznie pozwala to zmniejszyć zużycie energii i wydłużyć żywotność patelni. Szczegółowy opis na stronie sklepu klik

Swoją drogą szczerze polecam Wam  sklep 123multis.pl i nie na wzgląd na otrzymaną propozycję, a na fakt, iż sklep posiada bardzo atrakcyjne ceny. Zamówienia realizowane są błyskawicznie, a komunikacja z klientem zdaje się być wzorowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...